۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

در ۱۰ ماهه سال جاری؛

۳۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

۳۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری سه هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری بیش از ۶۳ هزار فقره بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل سه هزار و ۲۱۱ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر طی این مدت خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها به ارزش ۳۹۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

جمالی با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: طی مدت زمان مذکور تعداد هزار و ۸۴۱ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: این گشت‌ها منجر به تشکیل هزار و ۴۷۰ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۷ میلیارد ۴۰۱ میلیون ریال شده است.

وی افزود: در این مدت در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه ۱۱ هزار و ۷۱۲ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تنظیم ۱۳۱ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال شده است که برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

کد خبر 5423174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha